عاشق نورك أنا

d8a8d8a8d8bad8a7d8a1

عاشق نورك أنا … عبد كنت أو أمة

أنا روحى متيمة … فى حب البهاء

والطلعة النوراء … وآياته الملهمة

عاشق نورك أنا

عاشق وروحى يمامة

عطشانة سلام وآمان

يا ما أشتقتلك ياما .. تروى عطشها إيمان

يا طير الحب يا طاير

أنشر عالأرض بشاير

وافرد جنحاتك واسجد لنور الله فى العلا

عاشق نورك أنا

عاشق أخدنى بهاك .. سبحانك عظيم فى علاك

دنا روحى ذى فراشة ..  أسر وجدانها غناك

يا شمس يا طله علينا …. لو غبتى عنا يوم

نور البهاء ويانا  … يملا حياتنا هنا

عاشق نورك أنا

اترك رد

